ورزش

خبر ورزشی

ورزش

خبر ورزشی

ویا رکورد خود را بهبود می بخشد


این مهاجم اسپانیایی در حال ثبت رکوردی بی نظیر است. وی در هر بازی 0.55 گل به ثمر رسانده است که تا اینجا از رکوردش در اولین فصل حضور در بارسا بسیار بهتر است...

داوید ویا با بالاتر رفتن سنش بهتر می شود. شماره 7 بارسا، مهاجم میانی والنسیا و جناح چپ بارسا در زمان ورودش به این تیم، تا اینجای فصل در 11 بازی، 6 گل به ثمر رسانده است. (0.36 گل در هر بازی) که آمار خوبی به شمار می رود، اما او آمار گذشته خود را نیز بهبود بخشیده است.
او فصل گذشته را با به ثمر رساندن 23 گل در 52 بازی (0.44 گل در هر بازی) تمام کرد و اکنون ضمانت یک گل در هر دو بازی را می دهد. او در مجموع 29 گل با اف سی بارسلونا به ثمر رسانده است.

گلزن و گل ساز

ویا که برای اولین بار توانسته یک پیش فصل کامل را با تیم اول سری کند، از یک بازیکن کلیدی بودن در والنسیا، بیشتر به مهره ای کمکی بودن در بارسا تبدیل شده است. گل ها همه چیز نیستند و ویا تاکنون 2 پاس گل - یکی برای مسی و یکی برای پدرو - داشته است؛ این 2 پاس گل در 11 بازی که ویا در 8 تای آنها در ترکیب اولیه بوده، خلق شدند.


از میان 6 گل ویا، 2 گل برتر هستند: شوتی که در بازی رفت سوپرجام جمعیت حاضر در برنابئو را ساکت کرد و ضربه آزاد استادانه مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا.

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز
ممنونم که سر زدی
وب خوبی داری
مطلبی رو که درباره مسی بود خوندم جالب بود
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد